سال 96 مرده بودم

چند نفری از دوستانم در مرگم گریه کردند ولی خانواده ام را نیافتم

بعد از n سال زنده شدم و دوستانم را دوسال بزرگتر از ان زمان دیدم

دوسال بعد از مرگم تکنولوژی عمر بلند یا جاوید پیدا شده بود

و حالا بعد از اینهمه سال مرا از گور زنده کرده بودند!

کجا؟

در مربخ

و هوای مریخ نه برای تنفس عادی، که با سختی مناسب شده بود

اولین جیزی که دیدم کپسول اکسیژنم بود و هوای طوفانی مریخ

شهری که درست شده بود و زمینی که از دور نمایان بود

آنجا شهر مردگان بود! و زنده های جاوید برای دیدار با عزیزان به آنجا میرفتند

دوستی همه چیز را برایم توضیح داد

و کمی بعد سیلی ویران گر حمله کرد

و به سمت مخفی گاه ها رفتند

اما به هر صورتی بود به سمت یک بازگشتی کوچک به سمت زمین رفتم

نفس زنان و خفه شده از هوای مریخ

از ما مردگان میخواستند و میشود گفت در بعضی موارد موفق شده بودند با هوای مریخ بسازیم

که البته موجب کند ذهنی فرد و فرمانبرداری او میشد

هنگام بازگشت

از هرکس چندین کپی بود و اگر کسی اتفاقی میمرد در دیگری ادامه حیات میداد

و هر کس کودکانش را ان زاپاس مذکور قرار داده بود

همه والدین و کودکان شبیه هم بودند

هیج کس من را نمیشناخت

و هیچ کس در پی بیدار کردن خانواده ام از مرگ نبود

بعضی از افراد که با هیچ کس صحبت نمیکردند چهره هایی به صورت رندم انتخاب شده از میان گمنام درگذشتگان که یکی پدرم بود داشتند

و من در جستجوی سرنخی از این ماجرای پیچیده بیدار شدم

7صبح تا 12 ظهر